دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

الگوريتم اينستاگرام را بهتر بشناسيم تا راحت فالوور و بازديد بگيريم

۹ بازديد

الگوريتم در حقيقت مجموعه اي از قوانين است. تيم فيس بوك نيز براي افزايش تعامل كاربران با اينستاگرام، از الگوريتم هايي استفاده مي كند تا بتواند كاربران به سختي بتوانند از آن دل بكنند. براي آشنايي با آنها همراه ما باشيد.

الگوريتم اينستاگرام چطور كار مي كند؟

الگوريتم اينستاگرام چطور كار مي كند؟

رفتار كاربر را مي توان از طريق مدت زماني كه براي تماشاي يك پست مي گذارد، لايك، كامنت، ذخيره و به اشتراك گذاري يك محتوا سنجيد. البته افرادي كه حساب تجاري اينستاگرام دارند به اينسايت اينستاگرام دسترسي دارند. اينسايت اينستاگرام ابزاري است كه به شما در تشخيص نحوۀ رفتار و عملكرد كاربر كمك مي كند. اين ابزار داراي داده هاي كامل و جامعي از رفتار كاربر نسبت به محتواي شما است.

اينستاگرام چطور پست ها را انتخاب و به شما نشان مي دهد؟

بر اساس گزارشي كه خبرگزاري معروف حوزۀ فناوري اطلاعات در مورد اينستاگرام تهيه كرده بود، ۶ معيار كليدي وجود دارد كه بر الگوريتم اينستاگرام براي نمايش پست ها تاثير مي گذارد:

  1. علاقمندي
  2. ارتباط
  3. زمان بندي
  4. تعداد تكرار
  5. فالوئينگ ها
  6. ميزان مصرف ديتا در برنامۀ اينستاگرام
پيشنهاد ويژه: ادمين اينستاگرام

الگوريتم هاي اينستاگرام

معيار اول: علاقمندي

فيد اينستاگرام شما (صفحه اي كه در آن پست افرادي كه آنهارا دنبال مي كنيد را مشاهده مي كنيد) تنها براساس كساني كه دنبال مي كنيد چيده نمي شود، بلكه براساس اكانت ها و نوع پست هايي كه معمولاً به آن ها علاقه نشان مي دهيد هم مرتبط است.

مثلاً احتمالاً متوجه شده ايد كه وقتي استوري يا پروفايل شخصي را پس از هربار بعد از وارد شدن به برنامه چك مي كنيد، ديگر به خودي خود به ابتداي قسمت استوري ها مي رسد؟ اين يعني اينستاگرام رفتار شمارا زير نظر دارد تا بهترين هارا به شما نشان دهد.

هرچقدر كه الگوريتم اينستاگرام فكر كند كه شما بيشتر به موضوع خاصي علاقه داريد، پست هاي مربوط به آن موضوع در صفحه ي اصلي بالاتر از بقيۀ پست ها نمايش داده مي شود. به طور اساسي آن چيزي كه شما در صفحه ي اصلي اينستاگرام خود مي بينيد تركيبي است از همه ي رفتارهايي كه شما در اينستاگرام نشان مي دهيد.

اكانت هايي كه با آن ها بيشترين ارتباط را داريد، كساني كه در عكس هايتان با آن ها تگ شده ايد و البته، نوع پست هايي كه دوست داريد و براي آن ها كامنت مي گذاريد، همه بر فيد اينستاگرام شما اثر مي گذارند.

به همين خاطر است كه حضور داشتن و نشان دادن خود به طور مداوم در اينستاگرام اهميت بسيار دارد. شما بايد هميشه و به صورت مداوم توليد محتوا در اينستاگرام را جدي بگيريد. اين كار به الگوريتم اينستاگرام سيگنال مثبت مي فرستد.

براي اينكه به صورت مداوم در اينستاگرام توليد محتوا كنيد، نياز به تقويم محتوايي داريد.

چه نوع تعاملي براي الگوريتم اينستاگرام اهميت بيشتري دارد؟

وقتي موضوع عملكرد فيد اينستاگرام مطرح مي شود، مي دانيم كه الگوريتم اينستاگرام، محتوايي را در اولويت بالاتر از بقيه قرار مي دهد كه بيشترين تعامل را از كاربران دريافت كند. اما مهم ترين معيار هاي تعامل كاربران چه چيزهايي هستند؟

۱- علاقه شما براي الگوريتم اينستاگرام خيلي مهم است

قبلاً هم گفتم كه علاقه يكي از مهم ترين فاكتورهاي الگوريتم اينستاگرام ۲۰۲۱ براي نمايش پست ها در فيد شماست. درك علاقه ي شما براي الگوريتم كار چندان سختي نيست. الگوريتم هاي اينستاگرام اين مورد را بررسي مي كنند كه شما بيشتر چه پيج هايي را دنبال مي كنيد، چه پست هايي را لايك مي كنيد، براي چه پست هايي كامنت مي گذاريد و مواردي مانند اين. اينستاگرام اين داده ها را جمع آوري، ذخيره و تحليل مي كند و سپس براساس اين موارد، پست ها و استوري هاي جديد را براي شما نمايش مي دهد.

۲- الگوريتم جديد اينستاگرام به تعامل شما با فالوورينگ ها نگاه مي كند

افرادي كه دنبال مي كنيد اهميت زيادي دارد. ليست فالووينگ هاي شما (افرادي كه دنبال مي كنيد)، نشان دهنده ي اين است كه شما در مجموع، به چه موضوعاتي بيشتر علاقه داريد. مثلاً اگر اكثر پيج هايي كه فالو كرده ايد، با موضوع آشپزي باشند، الگوريتم اينستاگرام اين مورد را درك مي كند كه شما به آشپزي و پست هاي مرتبط با آن علاقه داريد. اما مهم ترين مورد، نحوه ي تعامل شما با اين پيج ها است. يعني پيج هايي كه شما آن ها را دنبال مي كنيد.

زماني كه پيج جديدي را دنبال مي كنيد، اينستاگرام پست هاي بيشتري از آن پيج را به شما نشان مي دهد و واكنش شما را زير نظر مي گيرد. اگر پست ها را لايك كرديد، كامنت گذاشتيد يا به اشتراك گذاشتيد، در دفعات بعد، پست هاي اين پيج را در بين پست هاي ابتدايي به شما نشان مي دهد. اما اگر تعاملي نداشتيد، احتمالاً خيلي كم پست هاي آن پيج ها را خواهيد ديد.

تقويم محتوايي

پيشنهاد ويژه: بهينه سازي و طراحي سايت در كرج

معيار سوم: زمان بندي

الگوريتم اينستاگرام نه تنها به ميزان تعاملي كه پست هاي شما مي گيرند اهميت مي دهد، بلكه به زماني كه آن عكس پست شده نيز توجه ويژه اي دارد.

با فهميدن بهترين زمان براي پست و استوري گذاشتن در صفحۀ اينستاگرام خود، مي توانيد الگوريتم اينستاگرام را با خودتان دوست كنيد! و به كمك آن به لايك ها و فالوئرهاي بيشتري دست پيدا كنيد. براي اينكه ببينيد چه زماني براي پست گذاشتن بهتر است، كافيست تا وارد اينسايت اينستاگرام شويد و ساعات و روزهاي هفته اي كه فالوئرهايتان بيشترين زمان خود را صرف اينستاگرام مي كنند، پيدا كنيد و براي آن برنامه بريزيد.

يادتان باشد كه اگر زماني پست بگذاريد كه فالوورهاي شما آنلاين و فعال هستند، شانس بالاتري براي گرفتن لايك و كامنت بيشتر به خودتان مي دهيد.

معيار چهارم: تعداد تكرار

هر چند وقت يكبار اينستاگرام را باز مي كنيد؟ اگر يك يكسره در حال چرخيدن در اينستاگرام باشيد، فيد صفحه اصلي شما بهتر مرتب مي شود و جديد ترين هاي منتشر شده را به شما نشان مي دهد؛ ولي اگر دير به دير اينستاگرام را چك مي كنيد، فيد صفحه اصلي شما بر اساس چيزهايي كه اينستاگرام فكر مي كند دوست داريد مرتب مي شود.

معيار پنجم: فالوئينگ ها

چند نفر را در اينستاگرام دنبال مي كنيد؟ اگر افراد زيادي را دنبال كرده باشيد، در اين صورت اينستاگرام گزينه هاي بيشتري را براي انتخاب از بين آن ها دارد، و در نتيجه احتمالا پست هاي تمام اكانت ها را نخواهيد ديد. به عبارت ديگر، اينستاگرام شروع حذف كردن اتوماتيك فالوئرهاي غيرفعال يا ghost مي كند. اين كار از نظر كاربران بسيار اهميت دارد؛ اما براي شمايي كه مي خواهيد هميشه در چشم كاربران تان باشيد، كار را خيلي سخت مي كند. شما بايد تمام تلاش خود را براي جذاب كردن هرچه بيشتر محتواي خود كنيد.

اگر درصد بالايي از كساني كه دنبال مي كنيد غيرفعال باشند، اين موضوع مي تواند آسيب زيادي به رتبه بندي الگوريتمي اكانت شما بزند. همچنين دقت كنيد كه براي جذب فالوئرهاي بيشتر، هيچ وقت خودتان را تسليم ربات هاي اينستاگرامي نكنيد. يعني خريد فالوئر فيك، سمي ترين كاري است كه مي توانيد براي اكانت كسب و كارتان انجام دهيد.

روند الگوريتم اينستاگرام براي نمايش استوري هاي اينستاگرام چگونه است؟

روند الگوريتم اينستاگرام براي نمايش استوري هاي اينستاگرام چگونه است؟

معمولا استوري هايي كه در بالاي فيد شما ظاهر مي شوند از سمت اكانت هايي هستند كه بيشترين نرخ تعامل را با آن ها داريد كه مي تواند شامل لايك، كامنت، ديدن استوري ها، واكنش هاي شما به آن ها و پيام هاي دايركت باشد.

هم چنين الگوريتم اينستاگرام تمركز زيادي بر موضوع زمان بندي دارد، به اين خاطر كه مي خواهد اطمينان حاصل كند كه هميشه جديدترين استوري ها از اكانت هاي محبوبتان را به شما نشان مي دهد.

اگر به طور منظم با يك اكانت در تماس باشيد، استوري هاي جديد آن ها هر بار كه پست مي شود در بالاي فيد شما اول از همه نمايش داده مي شود، حتي اگر تمام استوري هاي آن ها را روز قبل تماشا كرده باشيد. با در نظر داشتن اين نكته، ايده ي خوبي است كه به طور منظم در اينستاگرام استوري بگذاريد.

چون در اين صورت هر چه بيشتر استوري بگذاريد، زماني كه افراد استوري هايشان را چك مي كنند، احتمال ديدن استوري هاي شما بيشتر وجود خواهد داشت و در نتيجه، شانس بالاتري براي گرفتن بازديد داريد و هر چقدر كه بازديد بيشتري بگيريد رتبه بندي بهتري نيز به دست خواهيد آورد.

الگوريتم اينستاگرام بر روي صفحه اكسپلور چطور عمل مي كند؟

منظور از اكسپلور، قسمت جستجو (ذره بين يا Search) اينستاگرام است كه محتواي اكانت هايي كه فالويشان نكرديد در آن ديده مي شود. روي هم رفته صفحه ي اكسپلور و الگوريتم صفحه ي اصلي تا حد زيادي مشابه هستند؛ هر دوي آن ها بر اساس تعامل هاي شما، محتوايي را به شما نشان مي دهند كه اينستاگرام فكر مي كند به آن بيشتر علاقه داريد.

با اين حال فيد صفحه ي اصلي شما از محتواي اكانت هايي تشكيل مي شود كه آن ها را در حال حاضر دنبال كرده ايد، در حالي كه صفحه ي اكسپلور به طور كلي محتواهاي اكانت هاي جديد و ناشناس را شامل مي شود. صفحه ي اكسپلور به طور دائم با دسته بندي هاي جديد و روش هاي پيشرفته تر جستجو در حال تكامل است.

مثلاً شما مي توانيد با كمك كليدواژه ها و هشتگ ها جست و جو كنيد و محتواهاي مرتبط را كشف كنيد. استفاده از هشتگ اينستاگرام را در پست هايتان فراموش نكنيد. اگر سري به اينسايت پست هايتان بزنيد متوجه ورود برخي از اكانت ها از طريق هشتگ مي شويد. براي هر پست و استوري هشتگ مرتبط در نظر بگيريد.

اگر كپشني كه مي نويسيد به زبان انگليسي باشد، اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه الگوريتم صفحه ي اكسپلور چيزي بيش از هشتگ هاي پست شما را در نظر مي گيرد، و از محتواي بصري واقعي و كلمات موجود در كپشن ها هم استفاده مي كند. بديهي نيست كه تا مدتي ديگر كپشن هاي فارسي و محتواهاي موجود در پست هم به خوبي آناليز شوند، پس سعي كنيد جانب احتياط را در هر پستي رعايت كنيد.

البته يادتان باشد كه براي فرستادن پست هايتان به صفحه ي اكسپلور اينستاگرام به آن اندازه كه فكر مي كنيد سختي نخواهيد كشيد؛ اگر تمام اولويت خود در توليد محتوا را علاقمندي هاي كاربران بگذاريد، به زودي به اكسپلور مي رويد.

صفحه ي اكسپلور به طور دائمي سعي مي كند تا بهترين و مرتبط ترين محتواها را به افراد ارائه كند. بنابراين با به اشتراك گذاشتن دائمي محتواي خوب با كپشن قوي و هشتگ هاي مرتبط، مي توانيد به سمت رتبه بندي در حد صفحه ي اكسپلور حركت كنيد.

براي نتايج جست و جو از طريق هشتگ، اينستاگرام پست هاي برتر را اولويت بندي مي كند. اين پست ها توسط الگوريتم بر اساس تعاملات قديمي يك فرد تنظيم مي شوند. در قسمت جست و جوهاي اخير، نتايج جست و جو بر اساس هشتگ ها براي همه ي كاربران يكسان است و نشان دهنده ي ليستي است كه جست و جوهاي كاربر را بر اساس زمان مرتب مي كند.

نكته: اگر شما برندي هستيد كه مي خواهيد به صفحه ي اكسپلور راه پيدا كنيد، خيلي مهم است كه روي موضوعات مشخص تمركز كرده و از هشتگ ها براي دسته بندي كردن پست هايتان استفاده كنيد. برخي اوقات همين هشتگ ها هستند كه معجزه مي كنند! در مطلب هشتگ ماركتنگ چيست، در اين مورد مفصل صحبت كرده ايم. حتماً آن را مطالعه كنيد.

الگوريتم اينستاگرام براي نمايش ويدئوهاي IGTV و Reel چطور كار مي كند؟

براي ويدئوهاي IGTV و Reel، الگوريتم اينستاگرام محتواها را بر اساس اكانت هايي كه با آن ها بيشترين تعامل را داريد مرتبط مي كند، درست مانند پست هاي اكانت هايي كه معمولا با آن ها بيشترين تعامل را داريد.

فراتر از صفحه ي اصلي، اينستاگرام وئديوهاي IGTV و Reel را در صفحات مخصوص اكسپلور مانند تب Reel هاي جديد پيشنهاد مي كند. البته اين تب هنوز در خيلي از نسخه هاي اينستاگرام فعال نيست. نبايد برروي آن حساب زيادي باز كنيد.

اين فرآيند بر اين اساس صورت مي گيرد كه شما چه چيزي را دوست داريد، و اينستاگرام اين كار را به كمك مدل يادگيري ماشين انجام مي دهد. بنابراين شما چطور مي توانيد بيشترين شانس ديده شدن توسط مخاطبان دائمي و جديد را براي ويديوهاي IGTV و Reel خود ايجاد كنيد؟

كليد كار در اين است كه تا جاي ممكن به مخاطبان خود كمك كنيد. براي ويدئوهاي IGTV، مي توانيد 15 ثانيه پيش نمايش را در فيد اينستاگرام به اشتراك بگذاريد. اين كار به الگوريتم سيگنال مثبت مي دهد و با قرار گرفتن در معرض ديد، شانس تماشاي ويديو را بالا مي برد. حالا هرچقدر كه اين پيش نمايش كه شبيه به تيزر است، جذاب تر و گيراتر باشد، شانس اينكه مخاطبان شما بيشتر از آن استقبال كنند هم بيشتر خواهد بود.

براي Reel، هميشه آن ها را در فيد صفحه اصلي به اشتراك بگذاريد و از چندين هشتگ براي بالا بردن بازديد آن ها استفاده كنيد.

۷ روش ديگر براي بهبود رتبه ي خود با كمك الگوريتم اينستاگرام كه بايد آن را جدي بگيريد.

اگر مي خواهيد رتبه بندي خود را با كمك الگوريتم اينستاگرام افزايش دهيد، بهترين كاري كه مي توانيد بكنيد اين است كه تا جاي ممكن تعامل (لايك، كامنت، پيام هاي دايركت، ذخيره سازي و به اشتراك گذاري) با مخاطبان خود ايجاد كنيد. با ايجاد انگيزه در جامعه ي كنوني مخاطبان خود، به زودي خواهيد ديد كه محتواي شما در معرض ديد مخاطبان جديد قرار مي گيرد.

در ادامه ۷ روش ديگر براي بهبود رتبه بندي بر اساس الگوريتم و جذب مخاطبان جديد آورده ايم:

از تازه ترين ويژگي هاي اينستاگرام استفاده كنيد.

آيا به دنبال يك تكنيك سريع براي جلب رضايت الگوريتم اينستاگرام هستيد؟ جلب رضايت الگوريتم اينستاگرام، همان جلب رضايت كاربران تان است. كاربران هم هميشه به سمت موارد ترند و داغ روز در حركت اند!

از تازه ترين ويژگي هاي اينستاگرام استفاده كنيد! اينستاگرام هميشه به جديدترين ويژگي هايش براي ديده شدن كمك مي كند، بنابراين سوار شدن بر اين موج و سود بردن از اين ويژگي مي تواند ايده ي خوبي باشد.

البته ما پيشنهاد نمي كنيم كه از استيكرهاي مختلف اينستاگرام كه باعث بيشتر ديده شدن مي شوند در جهت نامربوط استفاده كنيد! اين كار اعتماد مخاطب را در مورد برند شما از بين مي برد.

با استفاده از استيكرهاي استوري، مخاطبان را به تعامل با خود تشويق كنيد.

با استفاده از استيكرهاي استوري، مخاطبان را به تعامل با خود تشويق كنيد.

پيشنهاد ويژه: سئو و طراحي سايت در كرج

استيكرهاي استوري اينستاگرام راهي عالي براي تشويق مخاطبان به تعامل هستند، و هر چقدر كه تعامل بالاتري بگيريد، در الگوريتم اينستاگرام رتبه ي بالاتري دريافت خواهيد كرد. تعداد زيادي استيكر در استوري وجود دارند، اما بهترين آن ها براي گرفتن مشاركت مخاطبان، استيكرهاي نظرسنجي، سوال و ايموجي اسلايدر (emoji slider) هستند.

اين استيكرها روشي آسان و سريع براي گرفتن تعامل بوده، و براي هر كسب و كار يا برندي كارآمد هستند. استيكرهاي سوال شايد براي گرفتن تعامل چندان روش سريعي به شمار نيايد، ولي مي تواند در گرفتن تعامل از سمت مخاطبان به خوبي عمل كند و به همين دليل هم براي الگوريتم اينستاگرام اهميت بالايي دارد.

هرچه كه ارتباطتان را از طريق همين استيكرها و ديگر روش هاي برقراري ارتباط با افراد نزديكتر كنيد، احتمال ديده شدن و جلب اعتماد كاربران تان هم بيشتر خواهد شد.

با كپشن و كامنت ، مكالمات جذاب ايجاد كنيد.

اينستاگرام تاييد كرده است كه كامنت ها براي گرفتن رتبه ي بالا در فيد از اهميت ويژه اي برخوردار هستند، بنابراين تشويق مخاطبان به كامنت گذاري ايده ي خوبي است. يكي از بهترين راه ها براي انجام اين كار نوشتن كپشن هاي خوب و ايجاد تعامل است. كپشن خوب بنويسيد و نتيجه اش را ببينيد. در مطلب نوشتن كپشن خوب مي توانيد با اصول نوشتن كپشن به بهترين روش آشنا شويد.

همان طور كه اليس دارما اشاره مي كند، قرار دادن يك دعوت به اقدام در كپشن اينستاگرام مي تواند در گرفتن تعامل و كامنت تاثير زيادي داشته باشد. البته شما مي توانيد از دعوت به اقدام (CTA) در خيلي از محتواهاي ديگر خود استفاده كنيد. بعضي وقت ها كاربران فقط نياز به يك درخواست كوچك براي انجام كاري مثل لايك كردن و كامنت گذاشتن دارند.

اين كار مي تواند به سادگي پرسيدن يك سوال يا تشويق مخاطبان در به اشتراك گذاشتن افكار و احساسات، لايك كردن در صورت موافق بودن يا تگ كردن يك دوست باشد.

استفاده از هشتگ را جدي بگيريد!

اضافه كردن هشتگ به پست هايتان مي تواند روش موثري براي دستيابي به افراد بيشتري در اينستاگرام باشد، كه خود اين نكته به معني گرفتن بازديدهاي بيشتر و رتبه بندي بالاتر است و با داشتن يك استراتژي هشتگ گذاري خوب، نه تنها افراد بيشتري را جذب مي كنيد، بلكه افرادي را جذب مي كنيد كه با كسب و كار شما مرتبط تر هستند و احتمالا بيشتر با محتواي شما ارتباط مي گيرند.

مثلاً اگر كسب و كار شما مربوط به كيف و كفش چرم باشد و هشتگ #كفش_چرم_قهوه_اي براي آن بزنيد، احتمالاً متوجه حضور خيلي از كاربراني كه نياز به بازديد از كالاي شما دارند خواهيد شد.

محتواي اينستاگرام خود را ارتقا دهيد.

اگر به دنبال روشي آسان و سريع براي گرفتن تعامل و بالابردن رتبه بندي خود در الگوريتم هستيد، به اشتراك گذاري مجدد محتواي خود روش خوبي براي رسيدن به اين هدف است. همان طور كه اينستاگرام رشد كرده، روش هاي به اشتراك گذاري محتوا در آن هم بيشتر شده اند و شما مي توانيد از كانال هاي مختلفي مانند پست، استوري، ويدئوهاي IGTV و Reel محتواگذاري كنيد.

شما به لطف اين كانال هاي مختلف، مي توانيد از آن ها به شكلي استراتژيك براي رساندن مخاطبان مختلف خود به جديدترين محتواهايتان استفاده كنيد. اين كار مي تواند به سادگي پست كردن پيش نمايش يك ويديوي IGTV در فيد صفحه ي اصلي باشد، يا حتي قرار دادن پست خود در استوري و گذاشتن يك گيف «Tap Here» روي آن . انتخابش با خودتان است!

مخاطبان را به پيام دادن در دايركت تشويق كنيد.

تعامل يا همان Engagemanet، (مانند لايك و كامنت، پيام هاي دايركت) يك معيار قوي براي گرفتن تعامل براي الگوريتم اينستاگرام هستند. اما يادتان باشد كه اين ها ساده به دست نمي آيند. شما بايد به كاربران تان دليلي براي ايجاد تعامل بدهيد.

ممكن است توجه كرده باشيد كه اكانت هايي كه به آن ها در دايركت پيام مي دهيد، بيشتر در استوري هاي شما ظاهر مي شوند؛ به اين طريق اينستاگرام سعي مي كند تا محتوايي را به شما نشان دهد كه فكر مي كند شما به آن علاقه مند هستيد. حالا تصور كنيد كه كاربران تان با شما در دايركت اينستاگرام تعامل كنند و استوري ها و پست هاي شما براي آن ها بهتر ديده شود.

يكي از كارهايي كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه مخاطبان خود را به طور دائم به فرستادن سوالات يا نظراتشان در دايركت تشويق كنيد. از كارهايي مثل قرار ندادن قيمت در كپشن خودداري كنيد! اين كارها فقط قدرت مقايسه برند شما با ديگر برندها را از كاربران تان مي گيرد و در رقابت با ديگر كسب و كارهاي همكارتان، به احتمال زياد شكست مي خوريد!

نكته: با تنظيم كردن پاسخ هاي سريع (Quick Replies) مي توانيد در كمترين زمان به متداول ترين درخواست هاي دايركت پاسخ دهيد. مثلاً اگر خدماتي ارائه مي دهيد و هربار هزينۀ آن خدمات تغيير مي كند و در دايركت مكرراً مبلغ آن پرسيده مي شود، مي توانيد در Quick Replies يك پيام را از قبل آماده كنيد و براي افراد بفرستيد.

از Instagram Insight براي بررسي نتيجه ي كار خود استفاده كنيد.

پيگيري و نظارت بر اين كه محتوايتان در اينستاگرام چطور كار مي كند، يكي از مطمئن ترين روش ها براي رفتار كردن بر اساس الگوريتم اينستاگرام است. داشتن آگاهي نسبت به اين كه كدام روش برايتان جواب مي دهد و كدام جواب نمي دهد، به شما كمك مي كند تا برنامه بازاريابي خود را پيدا كنيد و طولاني مدت در زمان و نيروي خود صرفه جويي كنيد.

اما استفاده از اينسايت اينستاگرام چيزي بيش از فهميدن اين است كه كدام پست يا استوري بهتر عمل كرده است. فهميدن دقيق اين كه محتوايتان چطور عمل مي كند، براي دانستن آن چه كه به رتبه بندي شما كمك مي كند حياتي است، و اين كار به كمك پيگيري شاخص هاي كليدي در طول زمان اتفاق مي افتد.

شركت ديجيتال ماركتينگ سايار

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد